Monday, July 25, 2011

25.07

Hommik algas masendavalt. Ärkades oli mul millegi pärast siuke kehv olek. Polnud paha olla ega midagi, vaid lihtsalt oli õudne isu sõita tõukerattaga siin ja liikuda vabalt. Tundsin ennast vangistatuna. Lisaks sain teada, et kaamera hinnale tuleb maksta 8 % juurde, kuna siin on mingid maksud. Siin pole hinnasildil lõplik hind... lisaks vaatasin ka fisheye objektiive ja need poleka odavad. Lisaks tahaks siit veel mingi mp3 osta, aga raha lihtsalt ei jätku....

Igatahes kell 9 läksime laagrisse, seal ma ainult lamasin ja mõtlesin.

Tagasi tulles nägime ka sigu ja huvitavat silda.

Peale seda hakkasime minema Quad citysse. Seal käisime mingis raamatu poes, Best buys ja nägime ka Missisipit!

Siis läksime Davidi farmi. Seal oli niii ilus, see tegi tuju heaks. Seal oli "tiik", koerad, ATV ja kõik vajalik. Nagu filmis!

Siis hakkasime kalastama, sellepärast tulimegi tegelikult. Kala tuli päris hästi, peamine saak oli Blue gill.. ehk siis sini lõpus. Neid tuli palju ja need kalad olid väga ilusad.
 Konnad oli seal ka nunnud!
 Kala tuli ja tuli!
 Vahepeal sõitsin Davidiga ATV´ga. Super fun. Sel ATVl polnud rooli võimendit niiet see oli paras katsumus. Aga täitsa võimas 4x4 masin, sellega sõitsime palju.
 Vahepeal oli väike pitnik, jõime/sõime. Proovisin makro võtet.
 four wheeler.
 Lahe oli see, et neid kalu sai püüda kummi ussiga. See oli põhimõtteliselt kummi lant, lõikasime selle katki ja panime konksu otsa. Päris hästi näkkas, aga päris vihmausse võttis ikka paremini.
 Õhta poole tuli veel neid kalu. Kokku sain vist ligi 20 tükki, paljud läksid otsast ka.
 Väga ilus pilt, kuidas päikese loojangul kalastust naudime Davidiga.

NIIIIIII. Nüüd läks põnevaks. kork läks nagu niuhti vee alla. õng läks raskeks, hakkasin kerima. Tuli palju raskemalt kui tavaliselt. kerisin ja kerisin ja siis hakkas kala paistma. Catfish. Jep täitsa reaalne catfish. vurrud ja puha. see oli imeline tunne, ise carfish kinni püüda. Ta oleks napilt otsast läinud, aga David sai ta kätte.
 See on mul siiani elu kala, see on küll väike, aga see kala oli tugev!
 Ilusad vurrud.
 Väike naeratus ka enne tagasilasku.
 Selline uudis, et siin osariigis võib sõita alates 16 aastaselt... saad 16 - saad load ja sõidad. holy...
 Ja jälle üks ilus päikese loojang.
Niiet päev oli väga mõnus, kui hommik välja arvata. Kindlasti lähme sinna Davidi farmile uuesti ja püüame veel kala. Ehk seekord saan suurema Catfishi. Hea tunne siiamaani, et selle "monstrumi" kätte sain :)

Homseid plaane pole veel teinud, aga loodame et teeme midagi toredat. Varsti algab ka jalale toetus programm :P

Nüüd aga kell 21.46 ja uni tuleb peale. Mul siiski see Eesti kella aeg kehas. Öösiti ärkan üles ja tunnen ja saan aru, et Eestis on hommik :)

1. kui sa juba kalal oled, püüa mõni fisheye ka sealt tiigist kätte

2. This comment has been removed by the author.

3. wow, need päikeseloojangu pildid on ikka megailusad, nagu postkaardid:)