Wednesday, July 27, 2011

27.07

Nii. Äratuse panime endal kella 4.45. Siis ärkasime panime asjad valmis ja läksime kohe kalale. Umbes kell 5 jõudsime sinna. Tee peal nägime ka hirve, aga teda pildile ei saanud.
 Hommikul oli isegi natuke jahe, kuid mitte külm. Tuul oli mõõdukas ja kala tuli ka. Esialgu saime Bluegill kale.

Siis läks valgemaks ja mõtlesin, et proovin ostetud lanti. See oli "popper" Püsis vee peal ja tegi häält ja tekitaks laineid, kui tõmbad seda. Paljud kalad tundsid selle vastu huvi, kuid see isend proovis ka seda süüa. Nõnda sain oma esimese Largemouth Bass'i. Selle lasime ilusti tagasi.
Naudin ilma ja kalastust.
 Istus kaldal väike konn, mõtlen mis tal mureks on..
 Vahepeal proovisin jälle ussi ja korgiga püüda. Neid Bluegille tuli kõriauguni ja siis mõtlesin, et panen landi tagasi. Aga siis just tuli mulle Catfish otse, kes pääses täpselt kalda juures minema. Olin pettunud. Siis küsisin Davidilt võrku ja panin landi tagasi. Nii proovisin mingit veidrat lanti, see oli vist vähi kujuline, pruuni ja oranzi vahepealne värv ja siuke päris omapärane. Viskasin paar meetrit kaldast eemale, et näha kuidas see vigurvänt vees mängib ja kohe oli võtt. Tõmbas ridva peaaegu käest ära! Siis tirisin selle eluka kalda juurde ja isa võttis ta võrguga kinni.

Selline oli siis see elukas. Lasime tema ka tagasi, kuigi tema oleks juba pannile paras.

Siin on näha miks neid kutsutakse Largemouth Bassideks.. haha
 Püüdsin siis selle sama landiga edasi ja tundus, et see lant oligi see õige. Sellega sain neid monstrume veel. Neid jube põnev välja tõmmata, võitlevad visalt vastu.
 See isend läks ka tagasi vette.
 Isa aitas mul landi ja kaladega askeldada. Suured tänud :)

David tuli vahepeal sinna ja ütles "Well.. i don't know much about fishen, but dats how ya handle a bass!"

Lõpuks hakkas ka selle sama landi otsa Catfish.. ehk eesti keeles siis merihunt. See lant oli tõeline meister. Tõi 3 liiki kala!
 Siis tuli David ja kutsus meid hommikusöögile, kell oli umbes 8. Tõi mulle ATV ja kiivri. Muide, selle kiivri sai ta 5 dollari eest kuskil tagaaia müügist.

Mina siis jube unise näoga. Vahvlid, pannkoogid, peekon, kohvi, ananassi mahl ja siirup.

See on antiik gloobus, mis umbes 60 aastat vana. Nagu näha siis Eestit kui sellist pole siin.
 Iga nurga peal seal kodus oli midagi, mis oli seotud John Deerega. Isegi öölamp oli John Deere.. :D
 Nagu ma enne ütlesin... John Deere everywhere.
 Nüüd aga tagasi tiigi/järve äärde. See ATV on nii mõnus. luv it!
 Huvitav liblikas.
 Siis tuli meelde teha ka rullist pilt. Selline oli algul väga omapärane ja harjumatu. Aga natuke kalastad sellega ja harjud ära. Väga mugav on siis, kui ära harjud.
 Tegin isale väikse tuuri ümber maisi põllu. Nägu ilmselgelt naerul :D
 Väike peatus.
 Mingisugune vana masin. Enam see vist ei sõida...
Vroooom. vroooom. See ATV sõit on sõltuvust tekitav. Tegin mitu tiiru ümber põllu.
Pakkisime asjad kokku ja viisin ATV maja juurde.
Ütleme siis nii, et väga edukas hommik. Nüüd vist tuleb väike uinak teha ja siis edasi tegutsema.
Kohe jutti teen ka statistika. Ja kell on siin nüüd 13:37. Leet!
Mingi päev võibolla ka võtame kala koju ja sööme ära. Eks näib.