Saturday, July 30, 2011

30.07

 




Nii siis. Oleme kalalt edukalt(?) tagasi. Läksime 5.45 ja jõudsime 6 paiku kohale. Ilus udu oli igalpool. Udu oli lausa nii tihe, et teed väga ei näinud. See tõttu oleksime peaaegu teelt välja sõitnud. Järksu udu seest hakkas paistma terav kurv ja Lee keeras täie mõnuga. Kõik 4 kummi vilisesid.. hea et asfalt all oli. Siis sõitsime Davidi poole ja hakkasime kalastama. Muidugi tuli ohtralt Bluegille.. Siin võib võrrelda bluegille vetikatega.. tulevad otsa, aga sa ei taha et nad otsa tuleks. Aga samas jah, kala on kala. Mul täna kalastamine väga korda ei läinud. Peale blugilli ei tulnud mitte kui midagi. Mõtlesin, et vähemalt siis saan ATVga sõita. Lee ja Blake tõmbasid korralike kale. Catfishi ja Bassi.. isegi mingi hõbe kala tuli, keda ma ära ei tundnud.







 "aah.. jälle "vetikas"
 David.
 Blake oma bassiga.
 Catfishy.



See ATV hakkab mulle aina rohkem meeldima. Kuna ma kala eriti ei saanud, võinoh korralike kalu, siis õnneks tuli David ja lubas mul Atvga sõita. Oooh, see oli vaimustav. Muru on märg ja veetilgad säravad päikese käes. Õrnad piisad lendavad näole ja jahutavad. Kurvis võtab külje ette ja libiseb mööda märga muru... mmmmmm! Jõudsin 2 tiiru ümber maisi põllu teha, kuni pidime lahkuma. Ma ei tahtnud üldse ära minna.... Siis David pakkus võimaluse - jääge kauemaks kes tahavad, viin teid pärast tagasi. Mul läksid silmad särama. Kahjuks pidi Lee minema koju ja nõnda tahtis Blake ka minna. Mõtlesin, okei.. ma jään isaga siis. Aga ei..... Isa hakkas ka jamama.. tahtis et me ära läheks, et me ei kasutaks Davidi lahkust ära. Mulle see idee ei meeldinud. Ma olen USA's ühe motoga - kasutan kõik võimalused ära. Millal mul uuesti tuleb võimalus ATVga sõita? Õigemini maisi põllu ääres sõita ATVga. Õigemini ilusa ilmaga, maisipõllu ääres ATVga sõita. Vist mitte kunagi. Seepärast ma tahtsingi sinna jääda ja kasutada võimalust! Aga noh...  liiga palju ka vinguda ei saa, isa loeb ka mu blogi :D




 Täna me võtsime kalad kaasa.. mõned kalad. Hetkel Blake puhastab neid. Varsti saame võibolla kalaaa süüa :)


Nii.. nüüd ma proovin panna kuskile oma kaamera pildid üles, nii.. nii, et te näeks selle kvaliteeti. Siin blogis millegi pärast siuksed karvased ja ruudulised.

Täna on veel ka sünnipäev ühel lapsel. Natukene häbi, et nimi ei tule meelde :S aga kell 2 see vist algab ( 4 tunni pärast) ja siis vaatame mis saab.

Adios!

No comments:

Post a Comment