Saturday, July 30, 2011

30.07

Nõnda. Tänane päev hakkab ka lõppema. Siin Ameerikas kipub nii olema, et kui päev ei alga kõige paremini, siis päeva teine pool oskab üllatada. Niiet.. ära hõiska enne õhtut. Kell on siis 22:10 ja alustan päeva teise poole kirjeldamist.. enamasti piltie abil. Kell pool kolm läksime sünnipäevale. Natalie sünnipäevale, ta sai 2 aastaseks. Kui hoovi sisse astusime oli esimene tervitaja kohalik peni. Nimeks oli tal Baxter (päkster).





Baxter

 Astusime sisse ja nägime palju rahvast. Kõik olid enamjaolt sugulased. Siis oli ka tort laua peal. Võtsime endale külmad joogid ja rääkisime juttu.
 Algul oli see koer väga tüütav. Ainult haukus ja haukus. Siis sain lõpuks aru, et ta tahab mängida. Me tegime täitsa oma mängu. Mina löön palli ja tema jookseb sellele järele, siis ta toksib seda palli ja veeretab tasapisi uuesti minu juurde. Täitsa tore tegevus, aga see oli väääga väsitav.
 Pärast mängu läks koer suplema.

Natalie siis kinke avamas. 
 Siis oli mingi mäng, kus igaüks saab lõpuks kommi ja nänni.
 They see me creepin', they hatin' ;D
 Drinking Pepsi.. LIKE A BOSS :D



Nii siis. Pidu sai läbi ja me läksime tagasi koju. Hakati õhtu sööki tegema. Tacosi! Kuni nad neid tegid mõtlesin, et võiks kaamerale mälukaardi osta. Siis läksimegi poodi. Poe juures oli väga lahe pilv. Nagu oleks pomm plahvatanud! Vahepeal oli ka mingi looma taoline pilv, aga see kadus..







 Niiii.. mälukaarti ma ei ostnud... aga! Ma sain midagi väga lahedat. Kõige ägedama mütsi üldse. Lisaks mega coole särke! Ma olen/olin nii ekstaasis. Need on nii ägedad! Eriti see müts. See on ülicoooool! :D Millegi pärast ma nii ekstaasis selle mütsi pärast. Ma nägin seda kunagi kuskil ja kui ma seda poes nägin.. o boy. Õnneks on nüüd see müts olemas ja tuju hea!



Peale söömist läksime me kuuma õhupalle vaatama. Ma eriti ei jõua enam kirjutada, niiet panen ainult pildid :)
















Neist oli raske pilti teha, kuna pimedas ma ei oska oma kaamerat veel kasutada ja lisaks need koguaeg ei põlenud.

vauu.. mul on kulunud täpselt 45 minutit, et need pildid üles laadida ja see jutt kirjutada. Päris raske töö see blogi pidamine :)

Aga nüüd siis magama. ööd! :)

No comments:

Post a Comment