Sunday, July 31, 2011

31.07

Täna me suurt midagi ei teinud. Sõime maisi, mis mulle meeldib. Võetakse soe/kuum mais, siis paned sinna võid peale. See võib sulab ja siis voolab mööda maisi laiali ja siis tiba soola ja mmmm.. eluhea.


 Viimastel päevadel palju väikeste lastega tegelenud. See on siin Gina.
 See on Natalie, kes sai just 2 aastaseks. Temaga mängisime iPadiga. Ta ütleb nii nunnult iPad. ipaaaadddhh. Seal on siuke app, kus kass räägib seda mida sa ütled talle, aga naljaka häälega. Lisaks teeb see kass veel igast pulli.
Siis vahepeal igavusest tegin igast pilte, aga ma ei hakka neid siia üles laadima. See võtab niiii kaua aega.


Siis õhta poole tulid mingid tüdrukud, kes tahtsid näha mu videosi. Peale seda hakkasid nad küsitlema kõike, kus, kuidas, millal, kui kaua jnejne.. Muidu täitsa toredad ja sõbralikud.









Täielik saast wifi on siin, ühte pilti laeb ligi 5 minutit.. pealegi on mu pildid nii suure mahugaa.

aaa... lõunal me aitasime natukene aias taimi kasta. Panime mingi veepritsi käima.. no õigemini mu isa tegeles sellega ja ma pildistasin. Jube raske on pilti teha mul, kui ma püsti seistan.





Tänaseks siis aitab, homme lisan teised pildid. Preagu on net niiii aeglane, et kohutav. Nüüd katkes net üldse ära... õnneks päästis blogger olukorra.

No comments:

Post a Comment