Monday, August 1, 2011

1.08

Nii niii niiiii. Käisime täna shoppamas. Sain ühele inimesele kingituse. wippie! Siis käisime igast erinevates poodides. Siin ameerikas on üks nõme/tore asi. Siin on üks väga head süsteemid asjade müümiseks. Esimene on selline trikk: müüakse asju mida sul eales vaja ei oleks... AGA kui sa näed seda, siis oleks kohe seda vaja. Näiteks kellel oleks vaja võtmehoidjat, kuhu saab sisse panna midagi(ravimeid). Ma poleks kunagi sellele mõelnud, aga ma nägin seda poes.. ja ma ostsin selle. Kohe mõtlesin, et "oh kui hea oleks allergia tablette kaasas kanda". Need eriti kallid ka pole, see oli mingi 2.50$ vist. Aga kui suure poe läbi käid, siis raiskad 10$ igast kräppile :D

Ja teine hea trikk(Mis minuga järjekordselt töötas)

Poe järjekorrad on nagu lennujaamas. Võinoh. Enne kui leti juurde maksma saad, on sul kõrval veel igast väikseid vidinaid, mida sa osta kindlasti tahaksid. Näiteks mina enne poest lahkumist ostsin tänu sellele trikile veel ühe võtmehoidja. Aga see selleks.





Hommikul käisime kuskil väikseks kohas söömas. Seal oli head võileivad. Käisime seal sest shoppates läks kõht tühjaks ja mul hakkas nõrkus tulema.

 "Õhtusöök" oli kuskil spets jäätise restoranis. Seal olid ülihead jäätised. Mina võtsin "Berry Berry Berry Good" ja see tõesti oli very very berry good.
 Ma ei tea kas näete neid nimesi, aga sellised seal need valikud olid.
 Oma uusi näpitsaid kasutamas, mis hästi nunnud. Õigus... Me läksime õhtul kalale, Davidi poole. Ma ei saanud mitte ühtegi kala. Täielik null. Katastroof? EI!
 Rebel on teemas :D
 Isegi kui kala ei saanud oli ilm väääga vääga vääga ilus!



Need pildid suure resoga üliilusad!


Nüüd aga magama! Homme hommikul kalastama :)

biebie!

No comments:

Post a Comment