Sunday, August 14, 2011

14.08 / Eilne päev.

 Eile oli siis üpris põnev päev. Igal pool olid garaazi müügid. Pandi kõik pahn ja kama müüki ja siis müüdi. Meie pere oli isegi nii toredad, et kõik kasumi mis teenivad panevad nad heategevusse.
 Siin on siis näha mis pudi-padi müügil on.

 Siis aga sõitsime ümbruskonnas ringi ja vaatasime erinevaid garage sale'e. Mõned asjad leidsime mida tahaks osta, aga mõtlesime, et enne kui ostame siis vaatame veel ringi. Siis aga läks raadio kinni järsku. Hakkas pinisema... ja ragisema. Siis kuulsime mingi mehe häält läbi ragina ja sahina. Päris hirmus oli. Siis kuulsime kuidas ta hakkas mingist tormist ja tornaadost rääkima. aga see oli siuke hästi sahisev hääl ja hästi polnud aru saada. Saime aru, et torm liigub 60 miili tunnis. Sõitsime kohe koju. Nägime kuidas suured pilved tulid.

 Pere tõstis asjad tagasi garaazi ja arutasime mida teha. Me läksime tuppa ja vaatasime mis ilma teates kirjas on.

 Pilved möllasid. Õnneks läks meil hästi. Torm läks põhja poolt mööda. Meie saime ainult natukene vihma. Aga kuulsime, kuidas välgutab ja paugutab kaugemal.
 Siis jäi vihm ka üle ja me läksime uuesti vaatame garage müüke. See kust ma tahtsin asju osta oli ennast kokku pakkinud ja kinni pannud. Sealt tahtsin osta pokkeri kohvi koos kaartide ja chippidega. Jube odavalt oleks saanud. Võibolla täna vaatame uuesti sinna.
 Käisime ka kommi poes. Spets kommi pood. Ostsime igast komme ja värki. Ostsime ka kodustele maiustusi :)
 Tagasi tulles nägime ühte ägedat tänava nime. Ma ei tea Marion kas sa loed mu blogi, aga igatahes.. sa oled kuulus siin :D
 Siis tulime koju tagasi ja tahtsime midagi süüa. Kuna pererahvas polnud toitu veel teinud, siis otsisime lähima söögikoha. Lähedal oli õnneks Subway. Isa läks siis subwaysse ja ma jäin koju.

Kodus olid kaardid põrandal laiali ja mulle meenus vana hobi. Mulle õudsalt meeldib kaardimaju ehitada. Nõnda siis läksin põrandale ja ehitasin igast pahna. Ainult mõni seisis püsti piisavalt kaua, et ma saaksin pilti teha.

 Siis tuli isa tagasi ja me sõime Subway sänkusi. Nägu on mul ka uhke peas :D



Tänased plaanid on veel natukene lahtised. Õhtuks me igatahes lähme Greenide poole. Seal veedame paar päeva. Õigemini juba teisipäeval on meil tagasi lend. :O

Oehjah..

No comments:

Post a Comment