Thursday, August 18, 2011

18.08

Okei. Olen tagasi Eestis lõpuks. Juba eile saabusin tegelikult. Elu on olnud tihe peale saabumist ja nüüd alles leidsin aega kirjutada midagi blogisse. Annan siis lühiüli vaate tagasi reisist ja värkisärki...




See oli siis 2-3 päeva tagasi.. ma ei teagi. Hakkasime asju pakkima. Meil oli tohutult igast pahna ja kingitusi ja nii edasi. Proovisime võimalikult hästi pakkida. Näiteks kommid panime tühjadesse GLS pudelitesse.

ducfac.



Okei. Nüüd on tühimik ja pilte pole, aga rääkida saan ikka.

Kell oli 10 ja päev oli vist teisipäev. Hakkasime minema lennujaama. Viisime oma rendiauto tagasi ja saime bussiga lennujaama. Kõik läks sujuvalt kuni...

Meie lend oli ära jäätud. Algul arvasin, et isa teeb nalja.. oligi nii. Meil polnud lendu. Isa hakkas uurima ja küsima. Lennujaam oli inimtühi peaaegu. Mul oli ka hirm ja paanika.

Okei. Isa proovis kuskilt kontakti saada. Sai lõpuks SAS agendi kätte ja hakkas asja seletama. Ma istusin ja passisin ja isa toimetas. Lõpuks meile öeldi, et me saame teised piletid kuskile United lennule. Siis proovisime Check-ini teha. Meie pileteid polnud. Helistasime uuesti SAS agendile ja saime lõpuks oma pilted ja chek innitud.

Aga meie lennuni oli 7 tundi aega umbes. Nõnda siis passisime 7 tundi ja 28 minutit ja siis saime lennuki peale. Meie lennuk viis meid Frankfurti. Lennukis jälle oma 8 tundi ja 44 minutit istumist.... jõudsime frankfurti seal istusime 4 tundi ja 25 minutit. Lõpuks saime lennukile ja seal istusime 2 tundi ja 37 minutit. Jõudsime Eestisse. Olime üle 24 tunni üleval olnud. Väsinud ja mis kõike veel mureks oli.... Aga jamh. Eesti lennujaamas läks ka üks pool tundi ja siis saime autoga hakata kodu poole sõitma. JESSSS!!!

Kokku meie reis Ameerikast tagasi võttis siis ligi 25 tundi, aga see oli seda väärt.

Kodus oli hea olla. Kõiki pereliikmeid näha ja rääkida. Jagasime kingid laiali ja siis ma veel läksin välja korra. Sain Glebiga kokku andsin talle kingitused... rääkisime ja chillisime ja vahetasime muljeid. Peale seda läksin koju ja siuhti magama.

Pole midagi paremat, kui oma voodi. Uni tuli nagu naksti ja tegin väikse uinaku.

Kirjutasin hetkel lühidalt, kuna olen siiani väsinud...


Aga täna hommikul käisin ka haiglas. Kell 8 hakkasime minema ja kell 9 olime seal.

Saime kohe arstiga jutule ja oli tore. Võtsime kipsi ära ja läksin röntgenisse, seal tehti pilt ja siis tagasi arsti kabinetti. Tuleb välja, et jalg on korras ja kokku kasvanud. Panid mulle operatsiooni aja kirja. Alles 6ndal septembril. Minuarst oleks võinud kohe samal päeval need naelad välja tirida.

Tehti ka ametlik vabastus kehaliselt. Esimene veerand ma kekas käima ei pea.

Kips võeti ka ametlikult ära.. seda enam kandma ei pea.

Naljakas oli see, et arst ütles et ma võin jalale täis koormust anda, aga siis peale seda ütles... ma soovitaks karke ikka kasutada, sest kui need traadid jalas katki lähevad, siis on neid võimatu välja saada.......

See mind ehmatas. Loodan, et need ei lähe lõhki jalas. Kavatsen kasutada karke või ühte karku.

Okei..... ma nii väss. Aitab ka sellest blogist hetkel.

tsab

No comments:

Post a Comment