Tuesday, August 23, 2011

24.08 / öö

Okei, nii on raske blogi pidada, kui midagi põnevat ei tee. Igatahaes... täna käisid sugulased, keda polnud ammu näinud. Kaks onupoega oli ka ja nad on ka õudsat tõuksi fännid. Küsisid igast küsimusi tõuksi kohta ja ütlesid, et ma Arukülas kuulus. Good2know.

 Mu une graafik on võssa läinud. Mingi kell 4 magama ja siis kell 4 ärkan ka.. ei taha niimoodi... :S

Koolini pole veel palju jäänud ja närv tuleb aina sisse.. kuidas ma astun klassi ruumi karkudega.. kõik vaatavad otsa, siis hakkab õpetaja küsima ja pead vastama võõraste ees ja uiuuuiui. hirmus asi.


Okei. Ma teen mingi statistika vahelduseks.

1 comment:

  1. Kui ma tallinnasse kolisin poole kooliaasta pealt (jaanuaris, mõned aastad tagasi), siis ma läksin kooli käsi kipsis, olles veel uus. Normal. No big deal, i tell ya, läheb kähku üle.

    ReplyDelete