Thursday, August 25, 2011

25.08 / 80nes post

jeje! 80. post.

Mulle ei meeldi, et mu blogi ja youtube kasutajad on eraldi google kontode all. Kui ma youtubesse login, siis logib blogist välja ja vastupidi. Nõmedalt käib närvidele see. Kuigi see sisselogimine võtab maksimaalselt 30 sekundit, siis peab tõdema.. ma jube laisk :S:D

Aga nüüd elust enesest. Käisin täna kalal. Pole ammu käinud ja õnneks õnn naeratas ka natukene. Kohe paari viskega tuli hästi pisi tilluke haug otsa. Ta oli tõesti tiba tilluke. Ta oli maksimaalselt 15cm. Aga peale selle haugi ei saanudki midagi, aga mõnus oli ikka. Aga need sääsed ajavad ikka küll vere keema.. :S

Olen ka arvutimänge hakkanud tihemini mängima. Täitsa tore vahel. Kuigi vahel mängin lausa liiga palju.
Üldse kasutan arvutit vist liiga palju. deem..

Aga üldiselt jep.. lamp chill. Peaks mõned head lood blogisse panema. Davaika..


No comments:

Post a Comment