Wednesday, August 3, 2011

3.08

Pole ammu kirjutanud. Igatahes.. Eile õhtul käisime "laadal", ehk "fair". Algul mõtlesin, et seal müüakse igast pahna, kuid selgus et see oli hoopis midagi muud. See oli selline.. raske seletada. Kindlasti olete filmides näinud neid kohti. Seal müüakse suhkruvatti ja erinevaid snäkke. Tulevad vilguvad ja lipud lehvivad. Siis saab raha raisata kõiksugu mõttetuse peale. Näiteks viska rõngas pudeli ümber ja võida mingi mänguloom. Ma ei tea, kuidas selliseid asju eesti keeles nimetatakse.


Seal oli ka mingeid lõbustuspargi elemente. Mingid karussellid ja värgid.





Eile oli ka 100f... päris hull.









Igatahes.. täna hommikul käisime kalal. Kell 6 ärkasime. Mul väike mure.. ma ei saa öösel korralikult magada. seepärast eile kalal ei käinud, sest ma olin liiiga väsinud.


Seekord oli esimene kala väike Bass.
 Peale seda tuli väike Catfish. Bluegille oli ka muidugi vahepeal.
 jeeehuuu! Atvga sõitma. See tegevus pakub lõbu, siis kui kala hästi ei võta.
 Tegin isale väikse tuuri.
 Lõpmatu auk.



Õhtul lähme palli mängu vaatama. See saab põnev olema ma usun!
Nüüd hakkab USA juba "koduks" muutuma. Natukene igav on niimoodi. Igapäev võiks midagi uut ja lahedat olla. Muidu.. peaks jalast ka natukene rääkima. Jalg elab hästi ja ma toetun koguaeg natukene.
Õnneks läheme Chicagosse ja seal ehk läheb elu põnevamaks ja tihedamaks.

Nüüd vist tuleb väike lõunauinak ja siis väike söök ja siis mängule.




Igatahes.. täna hommikul käisime kalal. Kell 6 ärkasime. Mul väike mure.. ma ei saa öösel korralikult magada. seepärast eile kalal ei käinud, sest ma olin liiiga väsinud.

No comments:

Post a Comment