Sunday, August 7, 2011

7.08 / Hiina toit.

 Selline nägi siis see restoran välja. Seal olid mingid lõvi kujud ja need mulle meeldisid.  Siis sisse minnes hakkas see koht mulle kohe meeldima. Ilus muusika, ilus akvaarium ja toredad inimesed. Selles avatud akvaariumis olid kalad ja ka kilpkonnnad. Mulle meeldib kilpkonn, sest et tal nunnu kilp on. Mu isa ütles nii nende kohta :D

 Istusime maha ja ootasime. Teenindus oli kiire. Aga... kui ma hakkasin selle hiinlannaga rääkima, siis mul läks keel sõlme. Mu aju vist tahtis automaatselt hiina aktsendiga rääkida. Niiet isegi sõna "coffee" läks mul sassi ja üritasin hiina keeles seda öelda. Yes i want cofhii.. feilisin rängalt.
 Siin pakuti igast elukaid.
 Mina luuramas toitu.
 Esimene ports oli siis proovimine. Võtsin kana.. neid oli erinevalt valmistatud. Üks oli ära preatud, teine oli mee sees. Siis oli veel mingit liha ja värki. Arvatavasti kõige põnevam asi oli... konnakoib. See tegelt ei olnud hea, aga ma tahtsin proovida. See oli nagu vetika näts. Nätkse ja konna maitsega :D Pärast saime hiinapulgad ja ma proovisin nendega ka süüa. Päris hästi pihta ei saanud.
 Ja see tuli üllatuseks. Fortune cookie! Eesti keeles on vist õnne küpsis vms. Teed lahti ja sees on mingi moraal või ütlus ja õnne numbrid.
 Praks see küpsis lahti ja...
 Nonii.. Minu omas oli kirjas : "You will be successful in your work." ja õnnenumbrid olid : 16, 39, 13, 31, 27, 01. Ma ei saagi aru kas viimane on 1  või siis 01 :D vahet vist pole
Nüüd aga hakkame asju pakkima ja siis teeme viimased tiirud ümber Galesburgi.

Ja Lee tervitab kõiki kes mu blogi loevad :)

No comments:

Post a Comment