Tuesday, September 13, 2011

13.09 /

Okei.. ma pole jälle postitanud tükk aega. Palju asju on juhtunud ja juttu oleks palju.. seekord on vist laiskus asjas süüdi.

Üldiselt on läinud väga hästi. Üks hea näide on see, et karke ma enam ei kasuta. Lonkan siiski veidralt, kuid nüüd enam karke ei kipu kasutama.

Nüüd on suhteliselt järsku hakkas mulle meeldima pokker. Enne meeldis ka, aga nüüd veel rohkem. Vahetunnis mängin telefoniga ja mitu korda ka oma chippidega mänginud. Nii põnev mäng. Selleks et olla osav mängur peab olema kavalust, tarkust, kogemust ja muidugi õnne. Eriti lahe on siis, kui keegi bluffib ja siis peab silmadest ja emotsioonidest välja lugema, kas tal on head või halvad kaardid.. great fun.

Koolis on ka kõik enamvähem. Ainuke jama, et enam pole seda "jesss, uuus kool" vaid nüüd on see nagu kool ikka.. väsitav. Hetkel veel saan autoga kooli ukse ette.. varsti pean rongiga käima hakkama. Õnneks rongis vist on meeletult tuttavaid ja saab juttu rääkida või siis vajadusel õppida.

Siis sellel nädalavahetusel nägin ka kõik oma sugulased ära. Tore oli neid näha.. ei mäletagi millal viimati nägin neid.


Igatahes.. täna on mul jälle vaba päev. Koolis on spordipäev ja ma olen vabastatud. Homme on matemaatikas kontroll töö ja peaks selleks õppima. Täna vist ka arsti juurde. Loodetavasti võetakse õmblused välja..

aaaa... meil on vägaväga hea ajaloo õpetaja. Õpetab hästi ja tunni lõpus saab 75% õpilastest viied. Algul tundus range õps, kuid tegelikult viskab kildu ja tal on lai silmaring. Tunnis vihikusse kirjutamine ei ole kohustuslik ja üldse.. nüüd meeldivad ajaloo tunnid. :)


Aga nüüd proovin olla blogiga vähe aktiivsem jälle. :P

No comments:

Post a Comment