Tuesday, October 11, 2011

11.10 / rebaseed

Niinii. Enne 6te mõnusalt üles ja punased riided selga. Kella 7.30neks pidin juba kooli staadionil olema. Rebaste rets algas, siis kerge hommikuvõimlemisega. See oli lebo õnneks.






Selline ma siis olin. Tehti ka näomaalingud, aga ikka veekindla huulevärviga. :)


Tunnid möödusid kiiresti ja õnneks mind eriti hullult ei retsitud, mul oli hea jumal.. :) Tehti küll igast vuntse ja unibrowe, aga need tulid ilusti maha. Ühel vahetunnil oli siis kala teatejooks, mis oli päris kohutav. Jookse kala suus ja siis anna see edasi. Õnnnnneks ma ei pidanud osalema, kuna ei saa joosta. Kalal tulid pärast soolikad välja ja kohutavkohutav...

Pärast kalavärki oli meil inglisekeele tund ja seal lasid tüdrukud ohtralt lõhna, et kala haisu varjata. Kuid siis tekkis magusa kala lõhn, mis oli küllaltki ebameeldiv. Ja tundus, et tugev aroom ajas õpetajal isegi pea ringi käima.

Üldiselt oli suht tore päev, lõbus ja möödus kiiresti. Meile öeldi, et homme on hullem... :S

Pärast tunde proovisin oma vuntsid ja värgid maha pesta ja õnneks need tulid maha, kuid punased vurrud juba nii kergelt maha ei tulnud.
Pidin siis koduni ära kannatama, kuidas teised minu üle naersid. Kuid vahest tore naerualune olla :D


Kodus siis küsisin õelt meigi eemaldajat.  Oeh.. naised ma tunnen kaasa, kes igapäev peavad sellega jamama. Täielik jama. Pesin ja küürisin ikka korralikult oma nägu.. aga ei kujutaks ette iga hommik ja õhtu meikida ja sättida ja mis iganes veel....

Nüüd aga õppisin natukene matemaatikat, kuid päris päris päris jama on see ikka.

Nüüd aga kerge msni chill, siis peab venekeele väljendid üle vaatama ja siis magama.

No comments:

Post a Comment