Friday, July 29, 2011

29.07

  John Deere. Legend. Igatahes.... me käisime hommikul John Deere tehases. Väljast oli hoone väga ilus, seal oli ka ilus kuju.
Astusime siis sisse... väga suuur kombain paistis kohe vastu.

 
 Ma olen imestunud ja vaatan seda masinat.
 Suuuuur masin!
 hehehe...
 Hell yea!
 Mugav.



Kurb uudis (peamiselt Ristole) on, et seal sees ei tohtinud pilte teha. Igatahes.. ma räägin siis mis seal sees oli.
Esiteks see oli suur.... vääääga suur. Seal saaks teha 10 paintball väljakut ja seal oleks tore mängida. Kõik algas metall lehtedest. Siis suured masinad ja laserid lõikasid ja painutasid neid. Ekskursioon oli hästi korraltatud. Sõitsime vagunis.. vagunit vedas muidugi John Deere traktor. Igatahes, seal oli väga palju töölisi ja kõik lehvitasid.


 




 Nii suur on see tehas vist.

Igatahes see kestis kokku tund ja pool. Kõik oli üpris põnev ja giid oli ka muhe sell. Enamus kes seal ekskursioonil olid... jah enamus oli farmerid.

Kui see läbi sai läksime me sööma. o'boy mis toitu seal pakuti.

Vahepeal nägin ka käsipuud. Seal oli pandud mingid asjandused mis segavad seal sõitmist. Kahju et nii tehakse...



Siis läksime sööma. Tellisin siis burgeri... BURGERI! Ootasime ja ootasime ja siis toodi meile meie burgerid. Need olid  massssiiivvsseed! Lisaks anti meile ise tehtud krõpse. njämmiii!
Mina oma burgerit uurimas.. väga huvitavad koostisosad.

Ja siis võtsin oma esimese ampsu. See küll oli ootamatu. See oli hämmastavalt hea. Ma tundsin kuidas juba 1 amps täitis kõhtu. Võtsin kõrvale ise tehtud kartuli krõpse. Kui ma pool olin ära söönud siis hakkas kõhuke täis saama. Pingutasin siis veel viimased ampsud. Kõike ei jõudnud ära süüa, lihtsalt ei suutnud.. Pole harjunud niimoodi mugima.
Siis läksime veel kuskile kohta, kus oli jälle paljupalju John Deere asju.


 Mina seda mootorit vaatamas. Nägu seletab kõike... how the hell is this suppose to work?!
 Mõnus velo.


Ja siis sõitsime koju tagasi. Ma olin üsna väsinud.. kõht oli mõnusalt täis ja uni kippus peale tulema. Lõpuks jõudsime Galesburgi tagasi. Õues oli nii palav ja ma lihtsalt tahtsin juba voodisse pikali heita. Läksime siis koju ja võtsin külma vett ja siis.... astusin suurde tuppa ja seal see oli.. kast. pappkast. Nii, kui nägin, et seal peal on "amazon" siis tundsin kuidas aju saatis kehale signaali "ärka üles, kaamera on siin" Uni kadus silmapilgult ja tuju tõusis tuhinal.

 Võtsin kohe noa kätte ja hakkasin avama kasti.

 Y U NO OPEN?!?!
 Come to papa!
 Awwwww yyeaaah!












Nonii.. ongi kaamera käes. Tegin kohe muidugi pilte ja videoid ja testisin. Niii hea kaamera. Kerge, ekraan on suur ja üleüldse tundub hea. Natuke kahju oma 550~ eurost, aga ma loodan et kaamera on seda väärt. Ei jõua ära oodata kuni saan sellega filmima ja pildistama hakkata. Selle all ma mõtlen ekstreem sporti pildistada. Kuid kindlasti proovin ka loodust ja muid asju pildistada. Kui mõni pilt tuleb hea välja, siis panen blogisse või lingiga, et näeksite selle uskumatut kvaliteeti. Parem kvaliteet kui päris elul :)

No comments:

Post a Comment