Friday, July 29, 2011

Natukene niisama juttu ka.

Kuna hetkel pole midagi teha, siis mõtlesin et kriblan siia natukene niisama möla.

Luksumine.
Täna kui me John Deere tehasesse läksime siis hakkasin luksuma. Muidu ma üldse sellele ei mõtle, aga kui ma luksuma hakkan tuleb mul iga kord hirm. Mul on hirm, et mis siis saab kui ma jäängi elu aeg luksuma. Kunagi Gunessi rekordites oli, et üks mees jäi eluaeg luksuma.. ta naine jättis ta maha ja nii edasi ja tagasi. Päris kohutav... Igakord kui luksuma hakkan siis tulebki väike hirm... Aga muidu väga hea nipp, kuidas ma olen 100% luksumisest lahti saanud. võta vesi või mingi vedelik ja neela võimalikult kiiresti. neelad umbes 10 korda ja väga kiiresti ja ongi OK.

Facebook chat..

Ma olen küll sõbralik eks.. või noh üritan olla. Aga vahepeal ma lihtsalt ei suuda.. Näiteks keegi lihtsalt küsib ja küsib 15 minutit. Sellised küsimused on peaaegu alati mängus:

Kaua sõitnud oled?
Mis su parim trikk?
Mis trikk see on?
Kuidas sa seda teed?
Kust tõuksi said?
Kuidas rebeli sponsoriks said?
Kas ma saan ka kui ma teen double flwhipi?
kas sa blackwhippi teed?
kas saad rebelist mulle lenksu tasuta?
Aga 50% odavamalt?
aga 40% odavamalt?
aga tasuta?
aga enda tõuksi müüd?
Millal uus video tuleb?
mis juhtus?
kuidas?
millal sõita saad?
 Ja nii edasi ja nii edasi ja nii edasi ja nii edasi.

Päris tüütav on see.. siis vahepeal ma vastan lihtsalt neile täieliku valega. Niiet ei saa öelda, et ma sõbralik. Mõnega ma lollitan ja jaman. Näiteks ühele ütlesin, et ei sõida enam tõuksi ja viskasin tõuksi prügimäele.. ta tahtis teada kus see prügimägi on.. :D Niimoodi ma veedan vahest aega..




On teil neid õhtuid, kus istute msnis või niisama logelete.. und ei tule ja nii igav..Mul vahetevahel on.. aga mitte Ameerikas, aga Eestis tuli vahest ette... õnneks on igavusele internetis palju lahendusi

 Näiteks nalja videod on head. Ma kunagi vaatasin ligi 2 tundi neid järjest..
Võib sõltuvust tekitada.

 Digitaalne liivakast, hea vaheldus facebookile ja msnile.
Liiv.

Ja viimane.. siis aitab tänaseks.

Igavuse peletamiseks.

Niiet jah.. nüüd ma siis toimetama jälle! :)

1 comment:

  1. Justnimelt selliste vestluste vältimiseks on mul facebookis 493 vastamata "sõbra"-kutset.

    ReplyDelete