Thursday, August 11, 2011

11.08

 Okei, pole ammu kirjutanud midagi. Eile oli blogger maas ja ei saanud postitusi teha. Nüüd aga ei teagi millest alustada. Alustan eilsest.


Eile õhtal tutvustasid pere lapsed mulle ameerika komme. Siin lähedal on kuskil kommipood ja siis andsid mulle kõike maitsa. VÄga nunnu neist. Lisaks oli naabertüdruk nii lahke ja tõi mulle Gatorade, mida ma tohutult armastan. Kommid olid head ja kavatsen neid ka kodustele tuua, kui satun sinna kommipoodi.
 Täna käisin siis GLS konverentsil. Ma ise väga ei tea, mis see on...


 Täna juhtus ka ime, panin pusa selga. Ja pusaga oli ka külm. Päris hull, seda pole varem siin USAs olnud. Jep, vähemalt kipsis jalaga saime VIP kohad, kus sai jalga sirutada.











 Siis nägin ka väge ägedaid liikumisvahendeid. Kipsjala tõukerattad. Paned katkise jala peale ja toetud põlvega ja siis tõukad. Seda oleks mul ka vaja!!!




Konverentsi kohta ma ei oska suurt midagi öelda. Seal räägiti juhtimisest. Kui kellegil on huvi, siis googeldage "Global leadership summit." See toimus ühes kirkus ja see kirik oli nagu tohutult suur. Seal oli raamatupood ja kohvikud ja parklast sai bussiga maja juurde. Täiesti haige.




Aga natukene ka eelmistest päevadest. Külastasin hiljuti Burger Kingi. Päris pettunud.. Eestiga võrreldes on kvaliteet päris kräpp. Eesti Mäkk ikka ruulib!


 Kuid siis eile käisin ka SubWay's. Algul ka eeldasin, et seal saast. Kuid ei... See on siiani parim söögikoht olnud. Lähed sinna ja sa saad kõike valida. Valid saia, juustu, liha. Siis saad kõik koostisosad ise valida. Super hea. Tegin siis oma maitse järgi ja siis tehti see soojaks ja see oli üllliihea. Värkse, mõnus ja mis peamine.. minu maitse järgi. Siis siin USA's kombeks selline tore asi. Ostad omale joogi ja siis võid juua palju tahad. Ehk siis free refill. Jood ja siis võtad veel topsitäie autosse ka.. superlux.

Aga hetkel pilte rohkem pole ja meelde ka ei tule, mis teinud olen. Võibolla kirjutan veel midagi niisama oma blogisse. chillz

No comments:

Post a Comment