Wednesday, August 31, 2011

31.08 / ..

Okei, ma olin nii kindel, et 2 päeva veel on koolini. Täna ärkan ja magan kaua ja mõtlen, et homme siis proovin varem juba ärgata. Eip.. homme ongi kool. Assa nuga.. Päris õudne. Õnneks peab olema ainult 1 päeva koolis ja  siis juba tuleb nädalavahetus. Peale nädalavahetust ma 1 päeva kooli ja peale seda juba op. ouch..

Ma ei teagi millal viimane post oli. Igatahes vahepeal olen pildistanud, chillinud ja väga väiksel määral kooliks valmistanud. Siis hakkasin uuesti blink 182 täiega kuulama.






 See on sugulaste juures. Neil on lihtsalt uskumatult palju legosi... terve tuba oli neid täis. lisaks oli veel riiulitel ja sahtlites ja kus iganes.. :D

















Aga nüüd homset ootama.. siis teen ühe pikema postituse ka ma loodan.

No comments:

Post a Comment