Wednesday, August 31, 2011

1.09 / This is it..

Jood kohvi, külmetad tasakesi, vaatad välja ja näed juba värvilisi lehti. Sügis on käes. Kool ka..

Ma loodan, et mul sügismasendust ei tule niimoodi. Aga eks sügisel ka omad plussid.. saab ilusaid pilte loodusest ja.. kui nii mõelda siis sügis pole sugugi halb.. lihtsalt suvi liiga kiirelt mööda läinud.


Ma juba ootan, et ma tuleksin koolist tagasi. Ma suht põen :D Sada korda ette kujutanud, mis seal saama hakkab. Loodab, et läheb sujuvalt.

Üks tore asi on see, et 95% meie klassist on uued ja keegi eriti ei tea midagi. Niiet see paneb meid kohe algul suhtlema. Mõni oli isegi Viljandist vist tulnud..

Okei, venna juba läks kooli ja varsti on minu kord. Alguses hakkan koolis vist autoga käima, kuid pärast ikka rongiga. Ja kui tõesti see rongisõit on kannatamatu, siis ehk isegi linna elama. :)

Mul isegi natukene hea meel, et kool algab. Uued katsumused ja uued sõbrad. Kõik on uus. Alati on mulle meeldinud midagi uut katsetada ja teha.

Nonii, kell on 8.07 ja nüüd varsti ongi minek :)


Oeh, ma panin google pildi otsingusse "autumn" ja seal oli nii palju ilusaid pilte. Nüüd ma ootan sügist veel enam. haha :D





Okei.. Soovin siis head kooli algust! Ja head sügise algust ka.

No comments:

Post a Comment