Thursday, August 4, 2011

4.08

 Hopsti. Kõhad täis söödud ja tuju hea. Seda maisi on väga kerge teha. Koorid puhtaks, paned keema 5 minutiks.. võtad välja. Paned mingi varda otsa ja määrid vastavalt vajadusele võid ja voilaaa... Kahju, et eestis neid saada pole :(
 Super hea Monster. Ma ei tea kas seda eestis on...  See on segu teest, limonaadist ja energiajoogist. See on üks parimaid jooke mida saanud olen. khmm.. peaks monsteri sponsoriks saama.. khmmm.. :D

Mina siis ostetud asjadega. Tegelt ma nendega käia ei saa, kuid ühe kilekotiga suudan ringi liikuda. Jalg elab hästi, kuid... täna hommikul ärkasin ja vaatasin oma jalga, paistetust oli väga vähe ja siis oli näha ja tunda, kuidas naela otsad naha alt välja turritavad. Päris jälk. Siuksed väiksed muhud on jala peal, kus all on nael. :D



Nüüd aga siin selline laisk lõuna tulemas. Arvatavasti passime natukene kodus ja siis võtame auto ja läheme kuskile.

Teistel teemadel...

Homme on Tallinnas tõuksivõistlus. Seal ma tahaks olla, osaleda, filmida, chillida ja sõita. Kahju, et ei saa. Kõik kes seal osalevad või lähevad siis soovin edu. Kes midagi sellest ei tea ja tahaks minna, siis viimane võimalus midagi teha.

Infot saab siit.

Soovitan minna!!

No comments:

Post a Comment