Saturday, August 6, 2011

6.08 / niisama loba.

Sõime just kõhud täis.. väga täis. Nüüd tuleb leiba luusse lasta ja lõõgastuda. Ma hakkan siis endamisi blogi kirjutama. Mingit konkreetset asja pole millest rääkida, aga ma vaatan mis mul pähe tuleb...


Kool. uiui

Ongi nii, et kohekohe on algamas kool. Enamuste jaoks kohutav sündmus. Ma ei teagi, kas keegi üldse tahab kooli minna.. peale minu. Haha.. tegelikult on asi selles, et see kooli algus tuleb mul väga põnev ja hirmus. Paljud juba vist kursis sellega, et sügisest lähen ma Tallinna kooli. Mul tulevad külmavärinad peale, kui sellest mõtlen.

        Uues koolis on kõik uus. Tuleb otsida uusi sõpru, tulevad uued normid ja tavad. Inimesed sinu kõrval on täiesti teistsugused. Ning muidugi on ka õpetajad uued ja harjumatud. Ja siis muidugi see, et kool ise on uus. Ühesõnaga... kõik on uus, harjumatu, imelik jaa nii edasi...
       
         Peale selle kõige muutub ka elustiil. Kui varem oli lihtne.. ärkad enne kaheksat, sööd-jood ja toimetad. Paned tossud jalga ja lähed kooli. 8.12 astud kodust välja ja 8.15 oled koolis. Imelihtne!!
 
         Aga sügisest läheb mul asi vähe keerukamaks. Pean vähemalt enne 6te ärkama. Siis loksuma 45~ minutit rongiga. Siis sõitma ühistranspordiga kooli lähedale. Ja sealt veel jalksi koolimajja. Kes teab, kas jõuan liiga vara kooli ja pean passima või siis hakkan koguaeg hilinema.. loodan et rongi/trolli ajad ühtivad. Peale kooli on sama jama tagasi tulekuga. Kes teab millal tunnid lõppevad ja kas sa rongi peale jõuad. Niiet see tuleb täielik katsumus mulle.

          Üks asi mille pärast ma veel põen on... mul on veel jalg katki. Kui kodumaale naasen, siis võetakse jalast naelad välja.. aga kas ma siis saan korralikult kõndida. Võibolla pean ikka veel karke kasutama. Päris kohutav. Koolikott seljas, karkudega. Rongi peale minekuks kuluks vähemalt 15 minutit ja see võtaks võhmale... Uues koolis ka väga mugav karkudega pole. Esiteks on piinlik ja teiseks.. uus koolimaja. Kuidas ma küll need klassid üles leian. Lähen 1 korrusele, siis pean 4jandale minema, kuid tegelt on hoopis tunnid 1 korrusel. Meie koolis vist lifti pole -.-

Oeh.. see mõtlemine koolist paneb ikka ohkama.

Aga samas on ka tore. Saan uusi sõpru.. ma loodan vähemalt O_O Peale kooli saan linnas olla ja virus chillida ja olla niisama sollikas. haha... Tallinnas on palju sõpru ja sõbrannasid, niiet peale kooli on lõbu laialt. Lisaks saan ma palju paremates tingimustes sõita Tallinnas.. võrreldes Kehraga. Kui just ma oma jala korda saan.

Oijah... see tuleb põnev sügis. Väga põnev. Natukene ootan, kuid samas kardan ka. Ma vist tean ainult ühte inimest praegu oma uuest koolist. ouchhh

Okei, aitab koolist. Selleni on veel "palju" aega.



Järgmist teemat ma ei oskagi mõelda.

Igatsus. Natukene hakkab see koduigatsus juba tunda andma. Oma voodi, ärritav kuid nunnu vend(Tsau John! :) igatsen, kuidas ta alati seletab mulle kui tuleb uus asi minecraftis või kui nägi mõnda põnevat videot. Ükspäev sain vennaga msnis rääkida, nii meeldiv oli. hehe

Igatsen ka Eesti toitu, kui aus olla.. Siin on küll head toidud, kuid siiski.. mu emme teeb paremat toitu!

Ja muidugi ma igatsen ka sõpru ja sõbrannasid. Mõnda eriti ;)

Siin Ameerikas on küll väga tore,aga ma ei saa vabalt ise liikuda kuskile. Seepärast tulebki sellised igatsus hood, kui istun siin arvuti taga ja mõtisklen.

Preagu mul just tuli meelde. Ma tegin kunagi üpris ammu ühe loo. Hakkan seda just hetkel kuulama.

mmmm.. päris hea meeleolu tekitab.


Preaguseks aitab :) Mul on nüüd põnevam tegevus :)

No comments:

Post a Comment