Wednesday, October 5, 2011

5.10 /

Magan...mõnus magus uni. Järsku kuulen hullu koputamist ukse taga, päris närviliselt koputas keegi. Uimerdan voodis edasi, kuni koputamine muutus talumatuks. Panen riided selga ja lähen vaatan ukse taha. Seal on postiljon. Tuleb tuppa ja hakkab kohe vene keeles targutama. Lõpuks sain aru, et oli vaja mu vanemate allkirja. Ema, ega isa polnud kodus. Siis ta ütles, et ma otsiks id-kaardi. Läksin siis oma tuppa uniselt ja proovisin oma id kaarti leida. Vaatan sahtlisse, vaatan koolikotti ja ei leia kuskilt. Lõpuks leidsin selle oma jope taskust. Vaenevanavene postiljon oli juba üpris närvis mu peale. Siis andsin talle id-kaardi ja ta hakkas sealt mingeid numbreid otsima. Küll aga kärkis, et toas on pime ja ei näe midagi. Proovis koridoris tuled põlema panna, aga ta ikka ei näinud.. Siis tegi ukse lahti ja vaatas õues. Siis sai lõpuks sealt mingi info leitud ja pidin panema allkirja kuskile. Panin siis allkirja ka ja andis mulle, siis mingi paki ja lahkus jube närviliselt.

Nõnda algas siis minu päev täna.

Igatahes... jätkame jutuga...


Võtsin siis paki ja vaatasin - Oi, pakk ongi mulle. Vaatasin, et saatja on REBEL. Woooofuckyea!!! Aga pakk oli kuidagi väike ja kerge.. mis seal sees küll võiks olla? Mingi tõuksijupp siia ei mahu ära juu.... Olin segadusses... Nuputasin tükk aega, mis see võiks olla enne kui lahti tegin. Lõpuks tegin suuuuure huviga paki lahti ja vaatasin sisse. Mis te arvate, mis sees oli?





















Proto Catalyst 2010





Mul jäi paar südamelööki vahele... Väga kõva kingitus. Suuured tänud Madis!!!! :) :)

Nõnda siis panin DVD käima, võtsin omale kohvi ja hommikusöögi teleka ette.

Superlux DVD, motiveeris mind täiega. Nüüd ma nii väga ootan, kuni jalg taastub. Ei jõua lihtsalt ära oodata, millal saan korralikult sõita/filmida ja jääda filmile.

Jaaa... Kooli ma ka ei läinud, kuna oli õpetajate päev ja c'mon... niivõinaa oleks koolis tühja passinud.. otsustasin koju jääda.

Peale DVD vaatamist helistasin mõnele sõbrale ja kutsusin nemad ka vaatama. Võtsin poest suure fanta ja popkorni meile vaatamise kõrvale.

Nõnda vaatasime me DVD ära ja siis olid kõik nii inspireeritud, et läksime kohe sõitma. Sõitsime kõik hea tujuga ja ülichill oli.

Päeval veel jõudsin sõita palju, aga minimaalse koormusega ja peale sõitmist tegime Risto & Glebiga väikse pokkeri mängu. Ma võitsin 1 euro. Hell yee!

Nüüd aga sõin kõhukese täis ja nüüd voodisse koolilaulu kordama ja eesti keelt õppima.

Jajah.. see ongi mu postitus üle pika aja.. paljud soovisid, et ma blogi edasi peaks niiet.. enjoy :) Loodame, et olen järjepidev nüüd.

cya~!

No comments:

Post a Comment