Thursday, October 6, 2011

6.10 /

Niniinii. Nagu naksti jälle päev möödunud.

Koolipäevad lähevad nagu niuhti, superduper kiiresti. Täna sain koolilaulu lauldud ja sain selleeest 5e. Jeppii!

Peale kooli tegime kooli ees tõuksiga trikke. Mu klassivennad : Jako, Ilgar ja Taivo tegid võistlust, kes enne whippi ära teeb. Taivo võitis. gz! Aga nagu näha oli, siis poisid olid päris ekstaasis ja lausa võitlesid, kes peale keda proovida saab :D

Igatahes peale seda tõuksijammi läksime Ilgariga rongi peale, oli jube palju aega väljumiseni. Aga olime nutikad poisid. Võtsime paberi lipakad ja tegime need mängurahaks. Nõnda saime hõlpsasti Texas Hold 'Emi mängida rongis. Ja nii oligi, ligi tunnike mängisime paberilibikutega. Põnev oli ja aeg ka möödus kiiresti.

Kodus sõin ja passisin tühja. Aga ainult minu õdede koduloom Elvis (kääbushamster) toodi minu tuppa, kuna nende toas remont. See täitsa tore karvaelukas ja pani mõtlema, äkki võtaks omale ka mingi väikse loomakese, keda nunnutada aeg-ajalt.


Selline nunnu loomake on neil. Suht odav ülal pidada ja ei ole sugugi raske.





Igatahes...


Õhta poole läksin Glebi poole kaarte ja GTA IV mängima. Tooore mäng.  Siis läksin otsisin mingit lugu oma kasutaja lemmikutest ja vaatasin, et mu channeli infos oli päris tobedaid asju kirjutatud.

Nimeks oli pandud : Sit**r
Info oli : olen mu**

Ja nii edasi... Keegi oli päris nõmeda naljaga hakkama saanud. Ei ole aimugi, kes ja kuidas sai mu kontole ligipääsu. Aga olen siiski tänulik, et häkker mu videosi ja asju ära ei kustutanud.. sellest oleks väääga kahju olnud. Muutsin parooli ära ja loodan, et enam taolist asja ei juhtu. Aga jubejube närvi läksin, kui nägin et keegi nuhib mu kontos.. hirm oli ka tohutu.

Pärast tulin koju ja koduteel oli meeeeletu tuul. No ikka täitsa tormine ilm oli. Ei näinud koduteel ühtegi elavat hinge. Täiesti inimtühi oli Kehra. Päris äge oli jalutada niimoodi.

Nüüd aga magama ära, sest vara ärkamine pole nalja asi. Õnneks homme siiski 2se tundi minek.


Cyaadios!

No comments:

Post a Comment