Thursday, September 1, 2011

1.09 / Koool.

Oeh, esimene koolipäev seljataga siis.

Räägin siis lühidalt päevast ja teen ülevaate koolist.

Jõudsin umbes 10.15 kooli. Kool oli päris tühi. Hakkasin oma klassi otsima, see oli kolmandal korrusel. Õnneks oli koolimaja tühi ja sain ekselda mööda kooli. Leidsin siis oma klassiruumi üles ja kedagi polnud veel seal. Aega oli ka veel siis palju.. mõtlesin, et käin vetsus ära. Läksin siis vetsu ja kui hakkasin välja tulema. Siis aga just lõppes vist mingi aktus või järsku tuli nii palju inimesi.. ma polnud veel vetsust lahkunud. Kuulsin kuidas inimesed mööda tormasid. Lõpuks sain uuesti oma klassi juurde ja sinna hakkas rahvast kogunema..

Läksime siis klassi ja võtsime istet. Oli uusi nägusi ja mõned tuttavad näod olid ka ikka. Meie klassi koosseis oli suvega muutunud. Meid on kokku 29. Poisse ja tüdrukuid enamvähem võrdselt vist. Või ma täpselt ei teagi..

Kui klass täis sai, siis läksime aulasse. Seal oli aktus. Aktus oli lühike ja konkreetne. Mõned laulud ja kõned. Tutvustati uusi õpetajaid ja oligi kõik. Umbes 15 minutit kestis see vist.. igatahes see läks ruttu!

Tagasi klassiruumi. Saime igast infot teada. Klass üritati pooleks jagada, sest vene-ja inglise keel on 2 rühma haaval. See väga välja ei tulnud. Ehk tuleb mingi test, kus ühte gruppi nõrgemad ja teise tugevamad vist. Saime homse tunniplaani ja üldist infot. Homme ainult 6 tundi ja esimene tund jääb ära :)

Klassijuhataja tund sai läbi ja hakkasin siis koolist väljuma. Kargutasin mööda treppi alla ja siis nägin, et mingi väike punt passib seal. Siis nad küsisid, et miks ma trepist tulen. Ma ei saanud aru mis toimub. Nõnda sain teada, et ma peaks lifti kasutama. Läksin siis nendega kuskile majandusjuhataja juurde ja sain endale mingi kiibi. Sellega sai nagu lupsti lifti sisse ja mistahes korrusele. See üllatas mind väga ja olin õnnelik, et seal sõbralikud inimesed ja kõik nii abivalmid. Vihma sadas ja ootasin isa.

Isa noppis siis mu peale ja läksime sööma. Käisime 1. septembri puhul Attimo restoranis. Võtsin kohe omale suure mõnusa pitsa ja sõime ja rääkisime. Olime mõnda aega isa töö juures ja siis hakkasime kodu poole sõitma.

Kodus tulid meile külla Hanna & Jarmo. Jarmo kinkis mulle kaamera objektiivi. Täis manuaalne obje. Küllap tuleb kasuks mulle, kui hakkan sügist pildistama ja sõitu filmima. :)

Õhtul siis käisin jalutamas ja täitsa pekkis kui külm õues on. Varbad hakkasid juba jubetalt külmetama. Täielik sügis.

Õnneks oli esimene koolipäev meeldiv ja kool super lux. Nüüd võib vist juba öelda, et ootan natukene homset päeva.

5 päeva pärast ootab mind ka operatsioon. Seda ma hetkel üldse ei karda ja ootan seda. Jalg juba täitsa vinks-vonks .. ainult naelad veel jamavad. Kodus enam karke ei kasuta ja tõuksi saan ka transpordiks kasutada. Oeh, ma juba ootan hetke, mil saan elada oma tavapärast elu. :D

Jep.. selline see esimene september oligi. Nüüd aga vaja uusi tutvusi saada, jalg terveks saada ja siis on kõik hästi :)



No comments:

Post a Comment