Monday, September 5, 2011

5.09 / kiire elu

Niinii.. koolipäevad mööduvad niii kiiresti. Super hea kool ikka. Nii rahul oma valikuga. Üldse enam ei kahetse.. algul mõtlesin, et Kehras hea lihtne käia aga.. tlna kool parem :)

Aga see selleks...

Homme on operatsioon!!! Seda olen oodanud. Ma ei karda üldse.. tean et kõik läheb hästi. Juba ootan seda hetke, mil saan ilma karkudeta ringi nillida ja sõita. Mul siuke sõidu nälg. Tahaks sõita juba tohutult.. see kes ekstreemsportlane pole, see vist aru ei saa sellest.. :D

Ja eile hakkasin ka muusikat üle... pikapika aja tegema. Väga üllatunud. Mitu tundi tegin jutti. Ja neile kellele seda poolikut lugu lasknud olen.. neile meeldib. Niiet.. lootust on :D

Ma ei suuda uskuda, et õnnetusest üle 2 kuu möödas. No.. üks vale liigutus ja oledki inva. Täiesti jama.

Nüüd aga magama ära, sest uni vaikselt tuleb ja mõnus ootus ärevus on ka :)

Eks loodame, et tulen elusalt ja tervelt peale opi koju.

Pean söömata ja joomata minema haiglasse.. :)

bb.

No comments:

Post a Comment